4 Summer Shows Split 21.-24.7. 2011

Tak jsme se ve zdraví vrátili z Chorvatska a já plna nových dojmů usedám k počítači, abych tyto zážitky a dojmy sepsala.

Do Splitu jsem jela já s Caesíkem, Šárka se třema pomíkama a Simona se dvěma pomíkama, takže tři holky a šest psů :-) Vyrážely jsme s Šárkou ve středu v jedenáct hodin dopoledne z Budějovic a za Lincem jsme přiložily ještě Simonu. Auto praskalo ve švech, ale naložily jsme vše potřebné. Další zastávku jsme dělaly ve Slovinsku, protože Caesíkovi bylo špatně. Bylo mi dívné, že je mu zle, protože normálně zvládá cestování bez problémů. Chudinka malej měl průjem a zvracel. Doufala jsem, že jen něco špatného snědl. Dostal Endiaron a jelo se dál. Do Splitu jsme dorazily o půlnoci a po krátkém hledání jsme přijely k hotelu. Byla to spíš taková velká vila s asi čtrnácti pokoji a apartmány různých velikostí. Caesík opět zvracel a opět měl průjem. Majitel hotelu na nás čekal, aby nás ubytoval, ale moc se mu nelíbilo, že máme tolik psů, i když mu to Šárka psala mailem, než ubytování zamluvila a to psal, že psi nejsou problém. Zakázal nám se psy chodit přes den na pláž, koupat je v moři a psům zakázal štěkat :-) Přemýšlely jsme, jestli se nemáme sbalit a jet jinam. Ale kam? Byla jedna hodina po půlnoci a my jsme byli všichni úplně vyřízení, tak jsme se nastěhovali.

Caesík celou noc zvracel a měl průjem, takže ráno se sotva držel na nohou a já taky, protože jsem vůbec nespala. Sedly jsme tedy se Šárkou do auta a jely hledat veterináře. Paní veterinářka, ke které jsme dojeli byla velice milá a i Caesíkovi se zamlouvala. Caesík dostal dvě injekce a dietní konzervu od Hillsu. Prý to není nic vážného, jen podrážděný žaludek a střeva. Teplotu Caesík neměl. Po injekcích Caesík v hotelu usnul a my jsme se šli koupat. V poledne už mu bylo dobře a sháněl se po něčem k jídlu, tak dostal sladký černý čaj a piškoty. Večer už vypadal Caesík v pořádku, tak jsme vyrazili na výstavu.

První šok, který nás čekal bylo parkoviště- malé, samá díra, kamínky a prach. A to vše za ,,pouhých,, 100kun (asi 350,-Kč). Katastrofa!!! Než jsme dotáhly klece ke kruhu, byly jsme spocené jako myši. Kolem kruhů byly samé stany a klece, takže se skoro nedalo projít. Slunce rychle zapadlo a byla tma jako v pytli. Reflektory osvětlovaly ostrým světlem pouze kruhy a okolo byla tma, kterou prořezávaly pruhy sětla, které se prodraly mezi lidmi a dlouhé stíny. Bylo to velice nepříjemné. Měla jsem neustále pocit, že na mě něco padá a stejný pocit zřejmě měli i psi, protože většina se jich vyděšeně rozhlíželo a uskakovalo. V kruhu se Caesík předvedl moc hezky a získal V1, CAC a pak také Best male (nejlepší pes), o boba nás pak porazila červená fena ze třídy šampionů ( Warscot's Sol Brown Ale in Red). My jsme byli hotoví a čekali jsme na pomíky. Všude mimo kruhů tma tmoucí a mě se začalo chtít na záchod, což byl problém. Toiky byly v tom nejtmavším koutě stadionu. Téměř poslepu jsem nahmatala kliku a otevřela. Ve vnitř už nebylo vidět vůbec nic, tak jsem doufala, že se strefím a nepočůrám Caesíka :-) Povedlo se.

Na hotel jsme dorazili po druhé hodině ráno a během chvilky jsme popadali do postelí.

Ráno jsem vstávala v šest, protože přes den psi na pláž nesmí a jít s Caesíkem na procházku podél silnice se mi nechtělo. Jakmile jsem vyšla na pláž, tak už jsem nelitovala, že jsem si přivstala. Ráno na pláži je úžasné. Vyrazila jsem s Caesíkem na procházku podél moře. Caesík vesele pobíhal po pláži a zachraňoval z moře vše, co plavalo na hladině- kousky dřeva, řasy...

V sedm večer jsme opět vyrazili na výstavu. Po včerejším šoku z parkovného a ze stavu parkoviště, jsme se rozhodly parkovat jinde. V Chorvatsku se parkuje dost divoce. Třeba na šrafované části křižovatky, na chodníku a podobně, takže podle tohoto vzoru jsme zaparkovaly na jakémsi plácku před budovou naproti stadionu. Opět bylo napřed horko a poté tma. Caesík získal opět CACe, ale o CACIBa ho porazil červený pes z mezitřídy (Norwinstars Johnny Knoxville), který získal nakonec i BOBa. Pak již probíhalo vše stejně jako předchozí den, nebo spíše noc :-). Potmě povečeřet, potmě na záchod, potmě vyvenčit Caesíka a pak zpět do hotelu a spáááát.

Ráno jsem opět vyrazila s Caesíkem na pláž a opět mě atmosféra na pláži uchvátila. Tentokrát byla obloha plná těžkých mraků v barvě různých odstínů šedi a tmavé modři. Moře bylo ocelově šedé a tajemně šumící. krátce po návratu do hotelu přišla bouře a začalo pršet a padat kroupy až velikosti menších tenisáků! Zavrtali jsme se s Caesíkem do postele a dospávali probdělou noc. Odpoledne se vyjasnilo a tak jsme se šli koupat :-)

Večer jsme opět vyrazili na výstavu. Po dopolední bouřce se parkoviště a prostor před stadionem proměnily v bahení lázně. Za parkoviště, kde bylo bahna po kotníky chtěli stále 100 Kun :-). Šárka nás vyložila u vchodu a odjela zaparkovat. Na řadu šli pinčové jako první. Caesík byl tentokrát ve třídě šampionů, kde byli ještě další dva šampioni. Nakonec jsme vybojovali V2 a r.CAC. CACe, CACIBa a nakonec i BOBa získal červený kupírovaný pes (Mutatuli On The Top). Jelikož byly holky se špicíkama už také hotové a závěrečky začínaly až za čtyři hodiny, tak jsme vyrazily do hotelu a udělaly jsme si nádherný večírek na terase. Bylo docela teplo a moře romanticky šumělo. Prostě nádhera :-) Na závěrečky jsme byly odpočinuté a dobře naladěné. Škoda jen, že se naše želízka v ohni neumístila na bedně :-)

Čtvrtý výstavní den byl ve znamení střídajícího se sluníčka a horka s bouřkami. Již při cestě na stadion se z hor valily černé mraky a přesně v osm začala bouřka s velmi silným větrem. Postavily jsme deštník se zástěnou, pod který jsme daly klece se psy a na kraj jsme se namáčkly i my tři. Bylo to hrozné vysely jsme na deštníku, aby nám neuletěl. Spousta stanů popadalo a řada lidí i psů byla promočená až na kůži. Já jsem taky triko a boty nezachránila. Pořadatelé, ale situaci zachránili tím, že začali pouštět z reproduktorů velice chytlavou taneční hudbu a tak zanedlouho tančil téměř celý stadion a téměř nikomu už nevadilo, že prší. Po bouřce se začalo posuzovat, ale byla již téměř tma, ale světla se nemohla zapnout dokud neoschnou, takže se posuzovalo téměř poslepu. Když už rozhodčí na psy neviděl vůbec, tak se přerušilo posuzování a čekalo se než světla doschnou. Jelikož se bouřkou začátek posuzování spozdil a jelikož posudky také zmokly, tak se žádné posudky nepsaly a kartičky s čekatelstvími se rozdávaly až po posuzování. Tentokrát jsme měli být ve třídě šampionů čtyři. Majitelé jednoho šampiona, ale v bouřce promokli tak, že výstavu vzdali. Ani se jim nedivím, protože já jsem byla celá mokrá i pod deštníkem a zima se mnou docela klepala. Takže jsme nastoupili tři. Caesík nakonec získal V2, r.CAC a r.CACIB. CACIBa a BOBa nakonec získal stejný kupírovaný pes jako předchozí den (Mutatuli On The Top). Totálně promrzlé a unavené jsme se vrátily do hotelu.

Pondělí bylo ve znamení nádherného slunečného počasí a tudíž ve znamení koupání a opalování. Večer jsme si pak vyrazily na procházku do Splitu a na vynikající večeři.

V den odjezdu se s námi Split rozloučil deštivým počasím, takže nám ani nebylo moc líto, že jedeme domů. Cesta proběhla hladce a bez problémů.